Jak na obsahový marketing?

Obsah by měl zahrnovat jak užitečné, tak i zajímavé informace, které předává prodejce zákazníkům na které cílíte. U e-shopů se nejčastěji jedná o blog, může ho ale tvořit i například jiná vstupní stránka webu (landing page). Jak dále s tímto obsahem pracovat, abyste pokryli co nejvíce reklamních kanálů a získali co nejvíce návštěvníků?

Většina e-shoperů se bojí, že nad psaním blogu, přispíváním na sociální sítě a vytvářením newsletterů stráví obrovské množství času. Z toho důvodu se reklamním kanálům buď věnují jen sporadicky nebo vůbec. Bohužel, nad psaním článku nějaký čas opravdu strávíte. Ovšem pokrýt další 3 kanály už pak není žádná věda.

Jak ukazuje tzv. "obsahový trojúhelník", vytvořením jednoho obsahu můžete bez problémů pokrýt více komunikačních kanálů. Jak to tedy funguje? Napište článek na blog, který bude obsahovat kompletní sdělení vaší myšlenky. Tohle sdělení poté komunikujte napříč různými kanály. Na sociální sítě dejte nejzajímavější část textu. Nezapomeňte k příspěvku na Facebook či Instagram vložit zajímavou fotku a udělat ho atraktivní například pomocí ankety či vyvoláním diskuze v komentářích. Stejné sdělení poté vložte i do e-mailu, kde cílem bude prokliknutí na kompletní sdělení. Informace z blogu pak můžete využít i v popisu na e-shopu. (Text: oxyshop.cz)

Používáme soubory cookies k zajištění kvality služeb. Více informací zde.