Kadlec - Software

Branding v českém překladu budování značky. Patří sem například strategie týkající se výběru názvu značky, jejího loga a celé vizuální identity, sloganu, tvorba příběhu značky a jejích hodnot, určení způsobu komunikace značky, budování vztahů se zákazníky a dalších prvků jenž ve výsledku značku ovlivňujů a ovlivňují její vnímání lidmi.

Branding má obecně tři hlavní cíle:

Internet otevírá brandingu další dveře, neboť umožňuje skvělou interakci s uživatelem, je schopný velmi přesného cílení, například na Facebooku, a umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze k posilování značky využít. Mohou to být různé soutěže na internetu, věrnostní programy, marketing v sociálních sítích nebo třeba virální marketing, kdy reklamní sdělení šíří sami spokojení zákazníci. Existuje nepřeberné množství jak značku na internetu zvuditelnit. Né vždy je však vhodné pro určitou značku vybírat určité prostředky propagace.

Potřebujete odborníky na web či grafiku? Napište nám.

Pošlete nezávaznou poptávku níže nebo zavolejte nám zavolejte na číslo 720 306 633.

Nezávazně poptat

Josef Kadlec

Majitel firmy a hlavní konzultant

kadlec@kadlec-software.cz +420 720 306 633
Napište, rád Vám pomohu.

Tyto webové stránky používají soubory cookies k zajištění kvality služeb. Více informací zde.