Kadlec - Software

Copywriting je tvorba marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků či služeb. Textař, který se zabývá oborem copywritingu a tyto texty tvoří, se označuje jako copywriter. Označení vzniklo spojením dvou anglických slov: copy (v tomto významu reklamní sdělení) a writer (autor).

Každé z reklamních médií má svá specifická pravidla psaní textů a reklamy. Obecně lze shrnout požadavky na reklamní text do následujících bodů:

  1. stylistická a gramatická správnost
  2. unikátnost a přínos pro čtenáře
  3. obsah důležitých informací
  4. pozitivní nádech
  5. důvěryhodnost
  6. přesvědčivost
  7. čtivost

V případě on-line copywritingu, tedy psaní textů pro web či e-shop, je potřeba trošku jinačí přístup. Na webu lidé čtou jinak než v tisku a texty určené pro klasická média na webu obvykle nefungují. On-line copywriting se stará o aktuální, unikátní, zajímavý a pro čtenáře přínosný obsah. Klíčová slova je třeba umístit tak, aby byla dobře viditelná - v titulku stránky, hlavním nadpisu, podnadpisech, úvodním odstavci, alternativním popisku obrázků a v textu. Je důležité klíčová slova přirozeně skloňovat. Nepřirozené texty vyhledávače již nyní dokážou rozpoznat.

Potřebujete odborníky na web či grafiku? Napište nám.

Pošlete nezávaznou poptávku níže nebo zavolejte nám zavolejte na číslo 720 306 633.

Nezávazně poptat

Josef Kadlec

Majitel firmy a hlavní konzultant

kadlec@kadlec-software.cz +420 720 306 633
Napište, rád Vám pomohu.

Tyto webové stránky používají soubory cookies k zajištění kvality služeb. Více informací zde.