PPC reklama
PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik na vaši cílovou stránku. Platíte za každou osobu, jenž vaše reklama zaujme a proklikem se dostane na váš web. Tím se PPC reklama odlišuje od jiných nástrojů.
Například s reklamními letáky jsou spojeny náklady na grafický návrh, na tvorbu lákavého textu, samotný papír a následně jejich distribuce a nikoliv s náklady, které se odvíjí od opravdového zájmu těch, co letáček obdrželi. PPC reklama představuje revoluci reklamního sektoru, kdy platíte za uživatele, kteří mají zájem se o vás dozvědět více, neboť klikli na vaši dobře zacílenou reklamu.V současnosti se jedná o nejpoužívanější metodu reklamy na internetu.
Hlavní výhody PPC reklamy:
- přesné cílení na vaše potencionální klienty pomocí výběru klíčových slov, regionu, zájmů, věku atd.
- získané výsledky se dají měřit a dalé se s nimi dá pracovat
- sami určujete výši rozpočtu na reklamy od stvek korun po statisíce
- výsledky se projevujíá téměř ihned
- lez tvořit strategie na míru, jako promo dočasných slev a akcí, okamžité reakce na změny
- zvyšuje povědomí o značce