Dodavatel
Dodavatelem je Josef Kadlec, IČO: 06347011, se sídlem Malesická 708/3, 318 00 Plzeň.
Proč uzavíráme smlouvu o spolupráci?
Uzavíráme společně Smlouvu o spolupráci, jejíž součástí jsou tyto smluvní podmínky, abychom mohli Objednateli "pomoci být vidět on-line" a poskytovat kvalitní odborné poradenství, vývoj, servis, správu nebo rozvoj webových stránek či e-shopů, technické či grafické úpravy již spuštěných webových prezentací, e-shopů, webových portálů a dále realizace, správu a optimalizace marketingových kampaní nebo jejich části a zároveň měli mezi sebou rámec a pravidla naší spolupráce.
Řešení požadavků
- Primárním způsobem předání požadavku, řešení chyb a urgentních požadavků na Dodavatele je podpora.kadlec-software.cz, který je v případě výpadku možné nahradit e-mailovou komunikací na info@kadlec-software.cz.
- Komunikaci požadavků mohou za klienta vést pouze osoby, které jsou Objednatelem určeny a pro které Dodavatel zřídil přístupová oprávnění.
- Za chybu se považuje taková porucha funkčnosti dodaného plnění Dodavatelem, která způsobí nefunkčnost nebo nedostupnost dodaného plnění nebo jiné omezení ve funkčnosti dodaného plnění.
- Dodavatel nenese odpovědnost za poruchy a dostupnost dodaného plnění v důsledku nedostupnosti hostingu či služeb, které jsou poskytovány třetí stranou.
- Dodavatel nenese odpovědnost za poruchy a dostupnost dodaného plnění v důsledku zásahu do dodaného plnění klientem nebo třetí stranou.
- Dodavatel přijme (tj. změnou stavu požadavku na stav rozpracováno, příp. písemným potvrzením e-mailem) požadavky na řešení chyb a urgentní požadavky zadané přes systém pro zadávání požadavku v co možná nejkratší době, nejpozději však do 48 hodin od zadání požadavku, a to ve standardní pracovní době Dodavatele ve dnech od pondělí do pátku od 09:00 do 16:00 hodin (dále jako “reakční doba”).
- Urgentní požadavky, mimo standardní pracovní dobu, musí být pokryty individuální objednávkou Expresního servisu (včetně určení individuálního časového rozsahu i reakční doby) a zadány přes systém na zadávání požadavků ve formě ticketu.
- Požadavky související s dodaným plněním nebo řešením poruch a chyb jsou zařazeny do následujících kategorií a lhůt, a to dle závažnosti požadavku. Tyto lhůty podléhají standardní době řešení ze strany Dodavatele:
- Standardní doba (pokud Objednatel nemá objednaný Expresní servis) řešení chyb je vymezena:
- odstranění kritických chyb ve lhůtě do 2 pracovních dnů od přijetí požadavku,
- odstranění nekritických chyb ve lhůtě do 5 pracovních dnů od přijetí požadavku.
- Dodavatel zajistí Expresní servis pro přednostní řešení požadavků na základě individuální
Záruka
Záruka na dílo trvá po dobu 12 měsíců od spuštění finální podoby díla na doméně objednatele pokud není stanoveno dohodou smluvních stran jinak. Záruka se nevztahuje na:
- Všechny chyby, které se objeví po zásahu objednatele či třetí strany do zdrojových kódů webu, databáze nebo změnou konfigurace serveru.
- Chyby vzniklé změnou implementace a technické specifikace třetí strany - změna konfigurace serveru, aktualizace webového prohlížeče, změna API platební brány a podobně.
- Chybné zobrazení v nové generaci prohlížečů a chybné zobrazení v neaktuálních verzích standardně podporovaných prohlížečů ( Chrome, Firefox, MS Edge, Safari ) a nestandardních zařízeních.
- Chyby způsobené poskytovatelem webhostingu či domény
- Chyby způsobené obsluhou
Standardní podpora e-mailových klientů a webových prohlížečů
Standardně podporujeme zobrazení v následujících a nejpouživanějších typech webových prohlížečů:
- Chrome verze 100 <
- FireFox verze 100 <
- Intert Expolrer - již není podporován
- MS Edge verze 100 <
- Safari verze 16 <
Standardně podporujeme zobrazení v následujících a nejpouživanějších typech e-mailových klientů :
- Seznam e-mail
- Gmail
- MS Outlook 2016 <
E-mailoví klienti vlivem přeposlání nebo odpovědi mohou newsletter zdeformovat. Problematičtí e-mailoví klienti, kteří mohou newsletter nesprávně zobrazovat (ladění zobrazení v těchto klientech je pak za příplatek):
- Outlook 2010 a starší
- Méně používané aplikace pro e-mailové klienty (Yahoo, Samsung mail a další)
Obecná omezení e-mailových schránek
- Pokud e-mail přesahuje určitou velikost, některé schránky ho zkrátí a přidají odkaz na zobrazení celého e-mailu. Bude tedy třeba respektovat datové omezení newsletteru (například max. počet článků v jednom newsletteru apod.)
- Odesílání e-mailů na webhostingu může být omezeno max. počtem e-mailů odesílaných za den
- Pokud e-mail obsahuje moc obrázků a odkazů, některé schránky ho zařadí místo primární schránky do schránky pro promo akce.
- Některé schránky blokují měření zobrazení e-mailu. Toto záleží na nastavení daného uživatele.
Hodinové sazby
- Práce v redakčním systému, obsahové práce: 390 Kč/h
- Kódování: 890 Kč/h
- Programování: 1000 Kč/h
- Grafikcé práce: 690 Kč/h
- Konzultace: 1000 Kč/h
Vícepráce jsou naceněny individuálně dle náročnosti požadavku dle cenu odpovídající hodinové sazbě či nižší.
Akceptování a platnost smluvních podmínek
Objednáním jakékoliv služby u dodavatele akceptujete tyto smluvní podmínky.
Aktualizce smluvních podmínek
Smluvní podmínky průběžně aktualizujeme. Poslední aktualizace 1.1.2025.